Επιστημονικές μελέτες
“Τα αποτελέσματα δείχνουν έντονη και σημαντική βελτίωση στην αναγνωστική ικανότητα”.
“Η φωνητική πρώτη προσέγγιση όπου τα παιδιά διδάσκονται ότι οι ήχοι των γραμμάτων μπορούν να αναμειχθούν και να προφέρουν λέξεις, δίνει μια εξαιρετική αρχή στην ανάγνωση”.
“Στατιστική ανάλυση πριν και μετά τα τεστ δείχνει ότι σε μόλις 9 εβδομάδες τα παιδιά του νηπιαγωγείου μπορούν να έχουν φωνολογικές δεξιότητες”.
“Οι ενδείξεις υποστηρίζουν τα οφέλη της αρχικής έκθεσης στον φωνολογικό κώδικα που προηγείται της λεξικολογικής πρόσβασης”.
«Furthermore, it is generally accepted that is harder to learn to read and write in English because the relationship between sounds and letters is more complex than in many other alphabetic languages. It is therefore crucial to teach phonic work systematically, regularly and explicitly.»
In short, learning to read progresses to reading, effortlessly, to learn.
Learning is a social and a socialising activity in which many important aspects of communication, language and literacy develop apace.